Klachten / niet tevreden

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te begeleiden.

We hopen dat het nooit voorkomt, maar soms voldoet de begeleiding niet aan je verwachtingen. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld het ons direct als je hier mee zit. Dat voorkomt een hoop teleurstellingen en vervelende gevoelens. Vervelend voor jou én voor ons, want een goed contact met onze zwangere cliënten staat bij ons hoog in het vaandel. Meld het daarom als je een grief hebt.

Wij zullen vertrouwelijk met jouw informatie omgaan en in alle openheid en eerlijkheid het gesprek met je aangaan, zodat we het samen op een positieve manier kunnen afsluiten.

Doe het, want jouw klacht helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de klachtencommissie van  de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen.  

Wat doet de Klachtencommissie?

De klachtencommissie:

  • Doet een uitspraak over de gegrondheid van je klacht
  • Doet een aanbeveling aan de verloskundige
  • Behandelt je klacht onafhankelijk
  • Hanteert het beginsel van hoor en wederhoor
  • Heeft geheimhoudingsplicht
  • Doet geen uitspraak over aansprakelijkheid van de verloskundige of een schadevergoeding

Contactgegevens:

Klachtencommissie KNOV
Postbus 2001
3500 GA Utrecht
Telefoon 073 - 689 18 90
e-mail: evanmackelenbergh@knov.nl
www.knov.nl/pagina-klachten

p.s. ben je tevreden? Dan horen we dat natuurlijk ook heel graag!